El govern respon que la denuncia del COP-CpR sobre la neteja viària no té fonament
La regidoria de Serveis Municipals ha sortit al pas de la denuncia pública que la setmana passada va fer el COP-CpR a través d’una nota de premsa on reclamava al govern explicacions al voltant del que considerava un incompliment del contracte d’adjudicació del servei de neteja viària i recollida d’escombraries. En un escrit, que es pot llegir sencer al final d’aquest article, el govern respon al Compromís explicant que la no instal·lació de contenidors amb sistema de desinfecció per oxigen actiu no suposa cap incompliment del contracte ja que es tractava d’una proposta de millora feta per Urbaser però que “tenia un elevat cost econòmic per l’Ajuntament i finalment no va ser recollida en el contracte d’adjudicació del servei i, per tant, l’empresa no l’ha de dur a terme”.
En la resposta també aprofiten per demanar al COP-CpR que “abans de fer públiques informacions incorrectes, demani les explicacions pertinents a la regidoria” i així es pugui evitar “la difusió de missatges que només semblen encaminats a fer que la gent desconfiï tant dels serveis municipals que es presten com de la relació de l’Ajuntament amb les empreses adjudicatàries.”
Comunicat de la regidoria de Serveis Municipals
En relació a la denúncia que fa el grup municipal del COP-CpR en una nota de premsa recollida a la Revista de Ripollet del dia 6 de febrer, sobre un suposat incompliment de les condicions del contracte de neteja viària, la regidoria de Serveis Municipals, vol aclarir que:
La denúncia que fa el COP no té cap mena de fonament perquè, tal i com recull el propi article, l’empresa concessionària va proposar una millora en l’oferta que va presentar al concurs per a l’adjudicació del servei de recollida d’escombraries i neteja viària. Aquesta millora, però, tenia un elevat cost econòmic per l’Ajuntament i finalment no va ser recollida en el contracte d’adjudicació del servei i, per tant, l’empresa no l’ha de dur a terme.Preguem al COP que, abans de fer públiques informacions incorrectes, demani les explicacions pertinents a la regidoria. Aquesta seria una bona forma per evitar la difusió de missatges que només semblen encaminats a fer que la gent desconfiï tant dels serveis municipals que es presten com de la relació de l’Ajuntament amb les empreses adjudicatàries.