L’obertura del carril BUS VAO no evita les llargues cues a la C-58
Les primers hores del carril BUS VAO a la C-58 estan evidenciant la manca d’informació que hi havia al respecte del seu ús i fan augmentar els dubtes sobre la utilitat de la nova instal·lació. Pel matí el trànsit està sent dens amb cues i aturades d’entrada a Barcelona, com tots els dilluns inclús més que altres setmanes, mentre que pel nou carril circulen sobretot motos i alguns autobusos, es veuen molts pocs vehicles. I és que per poder passar en cotxe cal ser tres o més ocupants i no és gaire pràctic per aquells que volen agafar les rondes. Amb el pas dels dies cada cop més conductors optaran per agafar el carril segregat, encara que caldrà esperar per saber si s’acompleixen els pronòstics de la Generalitat que apunten que pel carril circularia un 5% del trànsit de la C-58, 7.500 vehicles privats i 300 autobusos aproximadament.
e4 de l’Expres.cat
També ha entrat en funcionament les millores a la línia del Bus Exprés. A diferència del que s’havia anunciat oficialment la línia entre Ripollet i Barcelona és finalment la e4 i no la e3 que correspon al trajecte Cerdanyola UAB – Barcelona. Els nous busos ja acompleixen els nous horaris i s’han instal·lat noves marquesines i parades encara que no en tots els casos s’han encès per tal d’oferir la informació sobre el temps d’espera.