Les famílies de Pinetons passen la nit a la Plaça del Molí per l’institut escola
Les converses entre el Departament d’Educació i l’Ajuntament per tal de concretar les places de secundària del proper curs i la planificació dels següents anys segueixen. No hi ha encara cap decisió pressa. El Departament es manté ferm en la seva negativa de construir dos institut escola però s’han posat sobre la taula noves opcions per tal d’arribar a ampliar les places a la secundària.
En paral·lel a la negociació política les famílies de Pinetons segueixen la seva reivindicació. El passat divendres van fer una segona cercavila des de l’escola a la Plaça del Molí. Allà van actuar la coral i un grup de dansa de l’escola i van organitzar tallers i una xocolatada. A més de la festa van comptar amb el suport del Jordi i la Susana, membres de l’AMPA de l’escola Mar Nova de Premià de Mar que van arribar a tancar-se a les oficines del Departament i a denunciar la Generalitat per evitar el tancament del centre.
.
.
També hi van intervenir la Montse Castellví, promotora de l’Escola d’Adults, i l’Andrea, mare d’una alumna amb necessitats especials de l’escola, que va explicar el seu temor pel fet d’haver de dur a la seva filla a “un institut massificat on no podrà rebre l’atenció que ara té als Pinetons”. Van fer un sopar conjunt i es van quedar a passar la nit a la mateixa plaça per reivindicar un institut escola que els hi garanteixi la continuïtat de la línia pedagògica, l’atenció als alumnes amb necessitats especials i permeti reduir la massificació a tot el poble.
.
.
.
També hi van intervenir la Montse Castellví, promotora de l’Escola d’Adults, i l’Andrea, mare d’una alumna amb necessitats especials de l’escola, que va explicar el seu temor pel fet d’haver de dur a la seva filla a “un institut massificat on no podrà rebre l’atenció que ara té als Pinetons”. Van fer un sopar conjunt i es van quedar a passar la nit a la mateixa plaça per reivindicar un institut escola que els hi garanteixi la continuïtat de la línia pedagògica, l’atenció als alumnes amb necessitats especials i permeti reduir la massificació a tot el poble.
.